  • Data: 2014-02-26 08:48:31
    Temat: Re: odcinkowy pomiar prędkości - podstawa prawna
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 21:44:16 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:
    > Zapewne całkiem przypadkiem pomiar odcinkowy stawiany jest na drodze
    > będącej jedyną alternatywą dla płatnej A4...
    Jeśli dobrze zrozumiałem na opomiarowanym odcinku sa ograniczenia prędkości od 40 do
    90km/h
    Teraz mam watpliwości: jeśli średnia wyjdzie mi 100km/h to o ile przekroczyłem
    dopuszczalna prędkość? Może tam gdzie jest 40km/h pocisnełem 150km/h, tam gdzie jest
    50km/h jechałem 160km/h więc przekroczyłem w dwóch miejscach o 110km/h a może jednak
    tylko na całym odcinku przekraczałem o 10km/g dopuszczalne prędkości. Za jakie
    "przekroczenie zostane ukarany?