  • Data: 2015-12-24 10:54:21
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: RD <r...@g...com1> szukaj wiadomości tego autora

    > PO CO? Odpowiendni kandydat zrozumie ogloszenie w języku w którym będzie
    > pracował. Wyjasnij mi po co potencjalny pracodawca ma tłumaczyć (często
    > przez loklanych przysięgłych imbecyli) ogłoszenia na ~200 języków? Jaką
    > korzyść to przyniesie komukolwiek? Daj powod *techniczny* dla którego
    > ogloszenie w poszukiwaniu programisty miało by być czytelne dla
    > sprzataczki i jest to ważne z punktu widzenia ochrony wartości <tu
    > wpisać chwilowo słuszne wartości>.

    > To jest internet a nie "kraj". Tu nie ma miejsca na dziadowski
> [...]

    "dziadowski patriotyzm"? Możesz nie zgadzać się z obecną, czy byłą
    polityką w naszym kraju, może nie podobać Ci się, że nie masz tego, co
    Twój sąsiad, bo jego zawód jest bardziej poważany i opłacany, niż Twój,
    ale masz prawo tak samo, jak każdy inny w naszym kraju, do posługiwania
    się językiem ojczystym, do nazywania siebie Polakiem.
    Tu nie ma miejsca na dyskusję, którą chcesz usprawiedliwić "technicznymi
    powodami".

    Spłaszczyłeś temat do domeny, a sensu używania języka polskiego w Polsce
    nie rozumiesz, to widać.