  • Data: 2015-12-24 13:20:38
    Temat: Re: obcojęzyczne oferty pracy na polskich portalach
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-12-24 10:54, RD wrote:
    > "dziadowski patriotyzm"?

    Polega on na pierdoleniu z mównicy o patriotyzmie i wybywaniu na wczasy
    na Majorkę i trzymanie kasy w Szwajcarii. Taka prywatna definicja.

    PS. Nie kazdy patryjotyzm jest dziadowski. Ale to już wymaga pojmowania
    logiki.

    > ale masz prawo tak samo, jak każdy inny w naszym kraju, do posługiwania
    > się językiem ojczystym, do nazywania siebie Polakiem.

    Mam prawo. Nie obowiązek. Zabawne jak wielu ludzi nie widzi różnicy.

    PS Ktoś Ci zabiera prawo nazywania sie Polakiem? Ja się kiedys jazywałem
    Jedi i jakoś nikt nie protestował.

    > Tu nie ma miejsca na dyskusję, którą chcesz usprawiedliwić "technicznymi
    > powodami".

    Ależ właśnie jest. Ogloszenia w IT na ten przykład będa w 50%
    anglojęzyczne, nawet jesli rekrutuje firma z PL w PL. Wiesz czemu? Bo
    jak by było po polsku to i tak 60% wyrazów w takim ogłoszeniu to wyrazy
    angielskie.

    > Spłaszczyłeś temat do domeny, a sensu używania języka polskiego w Polsce
    > nie rozumiesz, to widać.

    Nie, nie rozumiem. W ogóle się nim nie posługuje, to fakt. W
    przeciwieństwie do przeciętnego polaka konsumuje zaledwie około 40
    ksiązek w jezyku polskim rocznie. I kupuje je wspierając imperialistów
    bo polskich wydawnictw to chyba tylko katolickie. Tak że jak sam
    zauważyłeś sensu nie rozumiem.