  • Data: 2004-05-20 05:53:07
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czako" <c...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:c8goif$d4h$1@nemesis.news.tpi.pl...

    niestety, skoro daliscie z siebie zrobic jeleni i podpisaliscie mandaty,
    skoro wiedzac o wypisanym mandacie pozbyliscie sie dowodow w postaci
    skasowanych biletow, skoro nastepnego dnia nie zlozyliscie skargi na prace
    konktrolerow i czekaliscie do dzis dnia to pewnie bedziecie musieli
    zaplacic,

    szczerze powiedziawszy gowno kanara obchodzi kiedy bilet zostal skasowany,
    jesli jest to moze cmoknac was w zadek, kiedys swiadomie (z braku kasy) tak
    jezdzilem z biletem w reku i kasowalem dopiero jak widzialem kanarow,
    ktoregos dnia zagapilem sie i skasowalem kanarowi przed nosem jak juz szedl
    w moja strone, jedyne co powiedzial to "ktoregos dnia mozesz nie zdazyc" ja
    mu na to ze wiem, on wysiadl, a ja pojechalem dalej