  • Data: 2004-05-20 10:48:18
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: Czapi <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-05-20 00:51, Użytkownik Czako napisał:
    > Czy nie pozostaje nic innego jak przełknąć żółć i przystając na chamstwo i
    > zapłacić ?
    Niekoniecznie...
    Rozumiem, że nadal macie te bilety, tak? Nie wiem jak wasze, ale
    poznańskie tramy (chociaż pewnie nie wszystkie) zapisują informację o
    której zatrzymywały się na której stacji itd. A nawet jeśli nie, wasze
    zapewne i tak mają tachografy. Można więc zbadać, czy wasze bilety zostały
    skasowana zaraz po ruszeniu tramu. W sądzie możnaby powalczyć o swoje - to
    raz.

    Dwa - jakiś czas temu w Poznaniu kontrolerzy nie byli pracownikami MPK, a
    prywatnej firmy. Zatrudniano do tej pracy najgorsze menty zajmujące się
    głównie wymuszaniem łapówek i przyczepianiem się do czegokolwiek, żeby
    tylko wymusić łapówkę. Wasz przypadek bardzo mi przypomina przypadki z
    Poznania. Nie widzę powodu, dla którego sąd miałby nie podzielić waszego
    zdania...

    A przy okazji witam wszystkich. Jestem nowy. Prawem interesuję się z
    hmm... pobudek rodzinnych powiedzmy. Trochę tu sobie popiszę... :)

    --
    Po głębszym zastanowieniu Czapi... "który jest jak Bóg". ;)
    [GG: 218698 | Jabber: c...@j...icp.pl | mail w nagłówku ]