  • Data: 2004-05-20 15:57:51
    Temat: Re: o kanarów i mandaty raz jeszcze
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ciekawe czemu, w zyciu by mnie nie zmusili do podpisania mandatu, a jaky
    sie
    > zucali wezwal bym policje

    Temu, chłopcze, ze odmawiajac podpisu odbierasz sobie:
    - mozliwosc zlozenia odwolania
    - mozliwosc uiszczenia taniej do 7 dni
    - informacje o numerach kontrolerow
    Zaznaczam ze nikt by Cie do tego nie zmuszal, nam to na prawde wisi i
    powiewa czy pacjent podpisze czy nie. Jak nie to wylacznie jego strata.

    > ciekaw jestem jakbys to zrobil :)

    Długopisem

    > mam bilet skasowany i musial bys mi go sila odebrac inaczej nic bys nie
    > wskoral

    A po co mialbym odbierac Ci bilet?

    pdr
    Olo