eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!newsreader4.netcolo
    gne.de!news.netcologne.de!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!69.16.185.
    11.MISMATCH!npeer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.hi
    ghwinds-media.com!postnews.google.com!o4g2000vbv.googlegroups.com!not-for-mail
    From: mariolek <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową
    Date: Sun, 17 Jul 2011 02:54:24 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 24
    Message-ID: <0...@o...googlegroups.com>
    References: <6...@e...googlegroups.com>
    <4e21fbc4$1$3503$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@y...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 83.15.107.54
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1310896936 20268 127.0.0.1 (17 Jul 2011 10:02:16 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Jul 2011 10:02:16 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o4g2000vbv.googlegroups.com; posting-host=83.15.107.54;
    posting-account=MggiLAoAAAC7NsQJw-ZZE9H_oN0qoFst
    User-Agent: G2/1.0
    X-Google-Web-Client: true
    X-Google-Header-Order: ARLUEHNKC
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 8.0; Windows NT 5.1;
    Trident/4.0),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:683307
    [ ukryj nagłówki ]

    On 16 Lip, 23:04, mariolek <l...@g...com> wrote:
    > On 16 Lip, 22:59, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    >
    > > U ytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000v
    bw.googlegroups.com...
    >
    > > Mam tak sytuacj : Pracuje w sklepie sieci kom rkowej , klientka
    > > kupi a telefon oko o rok temu, w czerwcu zg osi a telefon z tytu u
    > > niezgodno ci z umow do reklamacji, telefon zosta przekazany do
    > > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu min o wi cej juz
    > > ni 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymali my adnej informacji co
    > > si dzieje z telefonem a klient domaga si nowego aparatu teraz. Czy
    > > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzie serwis?
    > > Czy jest jakie dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > > ....................................................
    .......................­­..................
    >
    > > A czy czasem nie mia a na to tylko p roku?
    >
    > niezgodność z umową ogólnie jest przez 2 lata, rękojmia 1 rok

    czy faktycznie może to być naprawiony telefon jesli klient w
    reklamacji prosi o nowy??

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1