eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-18 10:39:19
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 18 Jul 2011 00:25:53 -0700 (PDT), mariolek napisał(a):

    >> No chyba raczej nie.
    >> To decyzja klienta.http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka
    .php#faq1188
    >
    > do nas należy decyzja czy naprawimy czy bedziemy musieli dać nowy,

    Na szczęście nie do was :)
    "...Mamy prawo domagać się od sprzedawcy nieodpłatnej naprawy towaru albo
    wymiany. Wybór należy do nas, nie do sprzedawcy. Dopóki jest możliwa
    wymiana albo naprawa, nie możemy żądać zwrotu pieniędzy za wadliwy towar.
    Jeżeli wymiana nie jest możliwa, pozostaje nam naprawa. Zgłoszone przez nas
    żądanie stanowi zobowiązanie dla sprzedawcy. _Nie może on zatem sam_
    _zadecydować, że zamiast wymiany towaru na nowy naprawi go bez naszej_
    _zgody_. Sprzedawca nie będzie musiał wymieniać towaru na nowy tylko wtedy,
    gdy nie jest to możliwe albo wymaga nadmiernych kosztów i sprzedawca to
    udowodni."
    http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=390

    > czy też samo przekroczenie 14 dni oznacza że musimy już wydać nowy jak
    > klient chciał, niestety nie jest to jasno napisane w ustawie.

    Zerknęłaś chociaż do tego co podała Ci Veronika?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1