eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umowąRe: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-17 20:04:18
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: "Piotr" <p...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "Mario" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ivsuov$h4a$2@inews.gazeta.pl...
    >> Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    >> kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    >> niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    >> serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    >> niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    >> się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    >> wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    >> Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > wystarczy, ze uznacie reklamacje za zasadna i.... poczekacie na naprawe
    > telefonu... wiaze was termin 14 dni na ustosunkowanie sie do roszczenia...
    > chyba, ze nie zrobiliscie nic - wtedy z automatu uznaje sie, ze
    > uznaliscie... teraz nie ma juz dokladnego terminu jaki was wiaze do
    > fizycznego przekazania naprawionego / nowego telefonu...
    >
    >
    >
    Sprawa prosta. Podcza zgłoszenia niezgodności z umową to klient okreśła czy
    chce naprawy czy wymiany na nowy. Jeśli okreśł, że chce nowy i wciągu 14 dni
    nie było odpowiedzi, to z mocy prawa uznaliście żądanie klienta. Musi dostać
    nowy.
    Polecem wszytkim sprzedawcom stronę uokik.gov.pl. Tam wsztko znajdziecie.
    Nieznajomość prawa szkodzi i kosztuje.
    Pozdrawiam,


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1