eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-17 10:29:53
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-17 12:20, Mario pisze:
    > prosic moze sobie o co chce... wy mozecie go naprawic i bedzie ok...
    >
    > jesli minelo 14 dni a nie daliscie jej odpowiedzi to uznaliscie
    > reklamacje za zasadna i teraz macie cos w stylu "rozsadnego" czasu na
    > naprawe... jak sie nie da naprawic albo bedziecie mieli takie widzi
    > misie to mozecie oddac nowy telefon...

    Skoro może prosić o nowy, a sprzedawca prośbę uznał (przez brak
    odpowiedzi), to naprawa, zamiast wymiany telefonu nie jest najlepszym
    pomysłem.

    Zatem tak, rozsądny czas, ale na dostarczenie nowego modelu, a nie
    naprawę starego.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1