eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-17 14:29:01
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2011-07-17 16:18, m4rkiz pisze:
    > "Liwiusz"<l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message
    > news:ivug02$1no$2@news.onet.pl...
    >>> IMHO sprzedawca nie odpowiadając uznał sam fakt niezgodności towaru z
    >>> umową, a to, czy naprawi, czy wymieni zależy nadal od niego.
    >>
    >> Uznał roszczenie klienta.
    >
    > czyzby czekala nas fala (taka jak ostatnio z regulaminami sklepow
    > internetowych) pozwow w stylu "przeciez wyslalem polecony ze chce
    > naprawy oraz 10000 pln, a sprzedajacy nie odpisal" :D

    Po pierwsze: jak już pisałem dziś, kiedyś zażądałem zwrotu gotówki plus
    100zł, sprzedawca nie odpowiedział, a sąd to klepnął.

    Po drugie: nawet jeśli żądanie 10 000zł byłoby nieuzasadnione (sprzeczne
    ze społeczno-gospodarczym celem itp.), to już żądanie wymiany na nowy
    jest prawidłowym żądaniem klienta i należy się do niego zastosować,
    jeśli się je wcześniej uznało, choćby poprzez bierność.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1