eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-16 21:04:20
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: mariolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Lip, 22:59, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    > U ytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000v
    bw.googlegroups.com...
    >
    > Mam tak sytuacj : Pracuje w sklepie sieci kom rkowej , klientka
    > kupi a telefon oko o rok temu, w czerwcu zg osi a telefon z tytu u
    > niezgodno ci z umow do reklamacji, telefon zosta przekazany do
    > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu min o wi cej juz
    > ni 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymali my adnej informacji co
    > si dzieje z telefonem a klient domaga si nowego aparatu teraz. Czy
    > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzie serwis?
    > Czy jest jakie dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > ....................................................
    .......................­..................
    >
    > A czy czasem nie mia a na to tylko p roku?

    niezgodność z umową ogólnie jest przez 2 lata, rękojmia 1 rok

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1