eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-18 07:54:58
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Veronika pisze:
    >
    > Użytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000vbw
    .googlegroups.com...
    >
    > Mam taką sytuację: Pracuje w sklepie sieci komórkowej , klientka
    > kupiła telefon około rok temu, w czerwcu zgłosiła telefon z tytułu
    > niezgodności z umową do reklamacji, telefon został przekazany do
    > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu minęło więcej juz
    > niż 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymaliśmy żadnej informacji co
    > się dzieje z telefonem a klient domaga się nowego aparatu teraz. Czy
    > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzieć serwis?
    > Czy jest jakieś dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > ....................................................
    .........................................
    >
    >
    > A czy czasem nie miała na to tylko pół roku?

    Nie - ma na to 2 lata, tylko po pół roku w razie sporu przy orzekaniu,
    czy to wada produkcyjna obowiazek udowodnienia przechodzi na klienta -
    to tak w prostych słowach.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1