eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-17 09:51:44
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: mariolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 16 Lip, 23:04, mariolek <l...@g...com> wrote:
    > On 16 Lip, 22:59, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    >
    > > U ytkownik "mariolek" <l...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:686cd421-e5f1-4305-a900-e087323bfeec@e7g2000v
    bw.googlegroups.com...
    >
    > > Mam tak sytuacj : Pracuje w sklepie sieci kom rkowej , klientka
    > > kupi a telefon oko o rok temu, w czerwcu zg osi a telefon z tytu u
    > > niezgodno ci z umow do reklamacji, telefon zosta przekazany do
    > > serwisu. Od chwili przekazania telefonu do serwisu min o wi cej juz
    > > ni 14 dni, niestety od serwisu nie otrzymali my adnej informacji co
    > > si dzieje z telefonem a klient domaga si nowego aparatu teraz. Czy
    > > wina spada na nas jako sklep czy teraz powinien odpowiedzie serwis?
    > > Czy jest jakie dobre wyjscie z tej sytuacji dla nas jako sklepu?
    >
    > > ....................................................
    .......................­­..................
    >
    > > A czy czasem nie mia a na to tylko p roku?
    >
    > niezgodność z umową ogólnie jest przez 2 lata, rękojmia 1 rok

    tylko czy teraz jak klienta nie powiadomiliśmy w ciągu 14 dni ( bo
    serwis nam tez żadnej informacji nie przekazał) to musimy mu nowy
    wydać czy tez to może jednak byc telefon naprawiony?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1