eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową › Re: niezgodność z umową
  • Data: 2011-07-18 07:25:53
    Temat: Re: niezgodność z umową
    Od: mariolek <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 17 Lip, 23:24, "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> wrote:
    > Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w
    wiadomościnews:4e22bb0b$0$2492$65785112@news.neostra
    da.pl...
    >
    > > IMHO sprzedawca (...) a to, czy naprawi, czy wymieni zależy nadal od
    > > niego.
    >
    > No chyba raczej nie.
    > To decyzja klienta.http://uokik.gov.pl/faq_sprzedaz_konsumencka
    .php#faq1188

    Dziękuje wszystkim za wypowiedzi, bo właśnie nie było dla mnie jasne
    to- że poprzez przekroczenie terminu 14 dni( oznacza samo uznanie
    niezgodności towaru z umową) - do nas należy decyzja czy naprawimy
    czy bedziemy musieli dać nowy, czy też samo przekroczenie 14 dni
    oznacza że musimy już wydać nowy jak klient chciał, niestety nie jest
    to jasno napisane w ustawie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1