  • Data: 2005-08-31 11:21:27
    Temat: Re: nieuczciwy koleś :(:(:(
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrekS napisał(a):
    > Czy ty wiesz co piszesz, tydzień czasu na przesłani kasy, to chyba jakiś
    > żart pieniądze powinny być na koncie w dniu wysłania lub następnego.
    W dniu wyslania? Tylko w przypadku przelewu w obrebie jednego i to tez
    nie zawsze. W przypadku dwoch bankow juz nie ma tak pieknie -
    przynajmniej jeden dzien to trwa (a czesto dwa, zalezy jakie banki).
    Zakup sfinalizowany 24 sierpnia - sroda. Zatem jesli kupujacy wplacilby
    kase w czwartek, to mogloby sie zdarzyc ze sprzedajacy dostalby ja
    dopiero w poniedzialek (sobota, niedziela - sam rozumiesz).
    > No tydzień to trochę za dlugo kase biora za nic, chyba jest jakiś termin
    > dostarczenia przesyłki
    LOL
    Mowimy o wysylce Poczta Polska. Ciagnac dalej moje hipotetyczne
    (aczkolwiek realistyczne) rozwazania - sprzedajacy dostaje kase w
    poniedzialek, wiemy juz ze pracuje na trzy zmiany, zatem np dopiero w
    poniedzialek wieczorem moze isc na poczte zeby wyslac. Jesli poczta nic
    nie pomyli, to dojdzie dopiero we wtorek, jesli pomyli - moze isc i ze
    dwa tyg. Im to zwisa - malo kto reklamuje wtedy usluge (za 15zl kosztow
    nadania nikomu sien ie chce) a nawet jesli to i tak ew odzskodowanie
    zaplaci kazdy z nas (panstwoe przedsiebiorstwo).
    Jak zaprenumerowalem sobie Polityke, to pierwszy numer szedl do mnie 10
    dni (data stempla, data otrzymania przeze mnie). Kolega kupil ponton na
    allegro - czekal ponad 2tyg.
    Wiec chyba jednak wiem co pisze

    --
    Michal "badzio" Kijewski