  • Data: 2005-08-31 11:53:38
    Temat: Re: nieuczciwy koleś :(:(:(
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrekS napisał(a):
    >Co ty wypisujesz przelew BGZ --> PKO SA wstawiony o 6.40 dociera tego
    > samego dnia do PKO ksiegowanie po godz. 18 już jest na rachunku w PKO
    Nie ma reguly. Mi swego czasu przelew Pekao SA <=> mBank szedl dluzej
    niz mBank <=> Pekao SA. Przelew mBank <=> Peako SA mial inny czas
    realizacji niz mBank <=> PKO BP (sprawdzone jakis czas temu
    empirycznie). Teraz na szczescie wiekszosc znajomych ma mBank, kupujac
    cos na allegro tez staram sie szukac sprzedawcy z kontem w mBanku
    (wzglednie Pekao) wiec od pewnego czasu nie musialem badac czasu
    przekazania pieniedzy pomiedzy roznymi bankami
    > PP nie ma monoplou na przesyłki weź inną firmę i nie będzie kłopotu, i nie
    > będzie to płatne z naszych podatków.
    (...)
    > To jezeli jest tak jak napisales to nalezy zmien sposob dostarczania
    > przedmiotu przez inna firmę niż Poczta Polska widocznie wyznaczone tam
    > standarty można [coś podetrzec]
    Zgadzam sie, ale prenumerujac np gazete nie bardzo mam wplyw na to z
    czyich uslug skorzysta wydawca.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl