  • Data: 2005-08-31 11:45:09
    Temat: Re: nieuczciwy koleś :(:(:(
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mithos napisał(a):
    > Jezeli wysyla sie pieniadze z samego rana, to prawie zawsze sa one na
    > koncie odbiorcy tego samego dnia (w zaleznosci od sesji przychodzacych i
    > wchodzacych obu bankow, moze to nastapic o roznej godzinie) lub tez na
    > 100% dnia nastepnego.
    Jasne. Mam konto w mBanku, kolega w PKO BP, kolejny w Pekao SA - ciekawe
    czemu jak dostawalismy stypendium (ten sam wydzial, rok, kierunek, kasa
    wysylana w tym samym czasie), ja mialem stype nastepnego dnia z rana,
    kolega z bp tego dnia co ja tylko ze wieczorem, a kolega z sa mial dzien
    po nas? Jakies 3m-ce temu kupowalem pendrive na allegro, sprzedajacy
    mial konto w slaskim i jakos tez podejrzanie dlugo szla ta kasa - az mu
    nie dowierzalem. Kolega tez ma w slaskim, zrobilismy test - zroiblem
    przelew w czw po poludniu, pieniadze u kolegi pojawily sie w
    poniedzialek przed wieczorem.
    > Co Ty wogole wypisujesz ? Reklamuje sie bardzo czesto, a to ze sie komus
    > nie chce to jakas zenada.
    Jasne. Pracuje, studiuje dziennie, robie magisterke, po przyjsciu do
    domu musze jeszcze pomoc zonie w przyszykowaniu obiadu, czasem
    posprzatac, zrobic pranie. Po prostu nie bardzo mi sie oplaca skladac
    reklamacje ze przesylka dotarla po 3-4 dniach zamiast nastepnego dnia.
    Zysk jaki bede z tego mial jest niewspolmierny do poniesionych przeze
    mnie kosztow.
    > Poza tym nie zapominajmy ze nie ma kontaktu ze
    > sprzedajacym, ktory w doatku dostal kilka negatow oraz zablokowano mu
    > konto. To chyba o czyms swiadczy.
    To fakt. Tyle ze w pierwszym poscie nic o tym nie bylo, wiec napisalem
    na podstawie wiedzy z pierwzsego postu zeby dal sprzedajacemu szanse -
    nie wiedzialem wtedy nic o negatywach, momencie kiedy kupujacy wplacil
    kase, czy dostal jakies potwierdzenie od sprzedajacego ze kasa wplynela,
    czy sprzedajacy wyslal paczke tego samego dnia czy dzien pozniej. I na
    to dostalem odpowiedz ze nie wiem co pisze - dalszy ciag moich dywagacji
    jest hipotetyczny (co zreszta napisalem). Dopiero kolejne posty autora
    watku rzucily wiecej swiatla na cala sprawe i wyjasnily troche.
    > Chyba jednak masz zyciowego pecha. Ja wysylam po kilkanascie przesylek
    > na miesiac i jakos wszystkie dochodza praktycznie tak jak gwarantuje
    > poczta.
    Jesli dostawalem cos poczta (zawsze jako kupujacy), nie zdarzylo mi sie
    nigdy zeby odstep miedzy data na stempu pocztowym a odebranem jej przeze
    mnie (ew odebraniem pierwszego awizo) byla mniejsza niz 2 dni robocze.
    > Wyjatkiem jest to jesli poczta zagubi paczke, ale takie cos zdarzylo
    > mi sie dwa razy na jakies 200 przesylek.
    Czyli 1%? Prawdopodobienstwo wyzsze niz w przypadku wygrany w Totka.

    W tym konkretnym przypadku na niekorzysc sprzedajacego wplywa fakt
    unikania kontaktu (nawet biorac pod uwage prace 3zmianowa), negatywy,
    czasowe zablokowanie konta.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl