  • Data: 2005-08-31 19:18:44
    Temat: Re: nieuczciwy koleś :(:(:(
    Od: "matey23" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ostatnio próbowałem dzwonić na podany na 'stronie o mnie' numer kom., ale
    oczywiscie nie ma takiego numeru...ale ja jestetm głupi ze zaufalm temu
    kolesiowi..no ale moze o mi przysle ta komorke przeciez jak korespondowalem
    z nim to wydawal sie byc rzetelny. ponizej zalaczylem kopie maili
    otrzymanych od krisdasz'a:

    OK. Rozumiem. Nie ma sprawy.
    Wyślę przesyłką ubezpieczoną.

    Pozdrawiam

    Dnia 24-08-2005 o godz. 11:38 piksar napisał(a):
    > Witam,
    > przelew pieniążków zrobię dopiero w jutro lub piątek gdyż teraz jestem
    > na
    > delegacji i piszę z palmtopa, wyślę 445zł (przesyłka ubezpieczona).
    > Pozdrawiam i proszę o cierpliwość.
    > Robert

    -------------------------------
    zawiesili kiedys mu na allegro:

    Witam ponownie

    Zawieszone zostało z takiego powodu że na allegro zarejestrował się też
    mój brat. Próbowałem to wyjaśnić i nic wielkiego się nie dzieje tyle tylko
    że musiałem wysłać im ksero swojego dowodu w celu weryfikacji moich danych.
    Chodzi tu tylko o to że mamy podobne dane tj. adres zamieszkania. Prosiłem
    ich o szybki odblokowanie i myślę że jak tylko dojdzie do nich list z moimi
    danymi to szybko mi je odblokują. Jestem osobą uczciwą i nigdy nikogo nie
    uszukałem. Sam jestem zły na tą całą sytuację związaną z zawieszeniem konta.
    Ale nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekać.
    Oczywiście rozumiem Pana obawy.

    Witam

    Telefon posiada simlocka na sieć Plus Gsm. Pełny komplet: ładowarką,
    instrukcja, pudełko . Jest na gwarancji.

    Jak tylko otrzymam pieniążki wysyłam telefon przesyłką ubezpieczoną.

    Pozdrawiam

    Dnia 25-08-2005 o godz. 13:26 piksar napisał(a):
    > ja jeszcze w sprawie tego telefonu co jest w komplecie ?
    > jest ładowarka ? może gwarancja, papiery ?
    > (pieniążki na 100% wysyłam w piątek)
    > Pozdrawiam Robert

    Witam

    W tej chwili pieniążków jeszcze nie ma na moim koncie ale myślę że koło
    południa powinny się pojawić. Ja idę na 14:00 do pracy i nie wiem czy się
    wyrobię z wysłaniem dzisisiaj telefonu. Ale bądzmy dobrej myśli. Paczka
    będzie ubezpieczona tak jak Pan sobie tego życzy.

    Pozdrawiam
    Krzysiek

    Pozdrawiam... :-(