  • Data: 2005-08-31 11:27:21
    Temat: Re: nieuczciwy koleś :(:(:(
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):

    > W dniu wyslania? Tylko w przypadku przelewu w obrebie jednego i to tez
    > nie zawsze. W przypadku dwoch bankow juz nie ma tak pieknie -
    > przynajmniej jeden dzien to trwa (a czesto dwa, zalezy jakie banki).
    > Zakup sfinalizowany 24 sierpnia - sroda. Zatem jesli kupujacy wplacilby
    > kase w czwartek, to mogloby sie zdarzyc ze sprzedajacy dostalby ja
    > dopiero w poniedzialek (sobota, niedziela - sam rozumiesz).

    Jezeli wysyla sie pieniadze z samego rana, to prawie zawsze sa one na
    koncie odbiorcy tego samego dnia (w zaleznosci od sesji przychodzacych i
    wchodzacych obu bankow, moze to nastapic o roznej godzinie) lub tez na
    100% dnia nastepnego.

    > LOL
    > Mowimy o wysylce Poczta Polska. Ciagnac dalej moje hipotetyczne
    > (aczkolwiek realistyczne) rozwazania - sprzedajacy dostaje kase w
    > poniedzialek, wiemy juz ze pracuje na trzy zmiany, zatem np dopiero w
    > poniedzialek wieczorem moze isc na poczte zeby wyslac. Jesli poczta nic
    > nie pomyli, to dojdzie dopiero we wtorek, jesli pomyli - moze isc i ze
    > dwa tyg. Im to zwisa - malo kto reklamuje wtedy usluge (za 15zl kosztow
    > nadania nikomu sien ie chce) a nawet jesli to i tak ew odzskodowanie
    > zaplaci kazdy z nas (panstwoe przedsiebiorstwo).

    Co Ty wogole wypisujesz ? Reklamuje sie bardzo czesto, a to ze sie komus
    nie chce to jakas zenada. Poza tym nie zapominajmy ze nie ma kontaktu ze
    sprzedajacym, ktory w doatku dostal kilka negatow oraz zablokowano mu
    konto. To chyba o czyms swiadczy.

    > Jak zaprenumerowalem sobie Polityke, to pierwszy numer szedl do mnie 10
    > dni (data stempla, data otrzymania przeze mnie). Kolega kupil ponton na
    > allegro - czekal ponad 2tyg.

    Chyba jednak masz zyciowego pecha. Ja wysylam po kilkanascie przesylek
    na miesiac i jakos wszystkie dochodza praktycznie tak jak gwarantuje
    poczta.
    Wyjatkiem jest to jesli poczta zagubi paczke, ale takie cos zdarzylo mi
    sie dwa razy na jakies 200 przesylek.

    > Wiec chyba jednak wiem co pisze

    Chyba jednak nie.

    --