  • Data: 2006-01-08 15:34:04
    Temat: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > raz, ze jakosc tego zdjecia ni jest zadnym dowodem.

    dowodem czego? na zdjeciu widac samochod + rejestracje, nieczytelna fotka
    mezczyzny dlatego nalezy dokladnie ustalic kto jechal

    > dwa, co z tego ze widnieje na jakims zdjeciu z DOMNIEMANYM wykroczeniem.

    wiesz na jakiej zasadzie dziala taki aparat? Bo cos mi sie wydaje ze nie mas
    pojecia co to w ogole jest,

    > zachecic to moze Rysio Siewierski swoich emerytowanych kolesiow ORMOwcow
    > do wodki.
    >
    > Nie ma czegos takiego w prawie jak "zachcenie".

    nie ma, jest odpowiedzialnosc za utrudnianie sledctwa a to jest
    utrudnianiem. Ciekawe co amerykanscy policjani by mi zrobili gdybym odmowil
    rozmowy
    ?

    > Nie, poniewaz to stawia do gory nogami system prawny.

    a mozesz doprecyzowac?

    > To taka sama glupota jak uchylenie immunitetow poselskich wewnetrznym
    > pismem Rysia Siewierskiego.

    nie uchyla, a na zatrzymanie posla, sedziego czy prokuratora przy zlapaniu
    na goracymuczynku zezwala ustawa o nich, czego Pan Rysiu najwidoczniej
    nie wiedzial do tego nie trzeba bylo zadnych pism.