  • Data: 2006-01-08 16:05:07
    Temat: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Od: prze <l...@a...va> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > jakiego przestepstwa?

    Nie wiadomo. Wlasciciel nie musi wiedziec. Wystarczy ze ma obawy ze
    zostanie mu przedstawiony zarzut i odmawia samooskarzenia o cokolwiek.

    > a jest a pewno dowodem popelnienia wykroczenia, z tym
    > ze nie jest ustalony sprawca.

    Nie jest dowodem popelnienia, a dowodem w sprawie o popelnienie.

    > Totak jak odcisk, fakt ze nie znaleziono osoby do ktorej pasuje nie powoduje
    > ze odcisk przestaje byc dowodem.

    Natomiast nie ma obowiazku przyznawania sie do niego tylko dlatego ze
    Rysiu Siewierski zdawal eksternistycznie mature w Szczytnie.

    > rozwin

    opowiadasz glupoty.

    To, ze Rysio Siewierski chce udowadniac, nie znaczy ze ja musze
    samooskarzac sie przed tym debilem.

    > jakiego przestepstwa?

    Kazdego ktore chca udowodnic.

    > popelniono obok morderstwo, ja cos n aten temat wiem, oni mnie przesluchuja
    > ja mowie zeby spadali na drzewo, co sie dzieje?

    Spadaja na drzewo. Wiecej. Naruszenie procedury spowoduje
    niedopuszczenie przesluchania jako dowodu w sprawie mimo ze ktos sie
    przyzna!

    Ale w panstwie prawa, gdzie kazdy kryminalista moze byc prezesem SN
    trudno to zrozumiec.

    > to raz a dwa policja jest uprawniona do przesluchiwania.

    Uprawniona tak. A przesluchiwany nie jest tym zobowiazany.

    > tu nie ma samooskarzenia.

    Ale moze byc. Wystarczy dla odmowy i stwierdzenia niewaznosci paragrafu.

    A pozniej kutas jeden z drugim uciekaja przed wlasnymi wyrokami
    (sokolowski).

    > ale czuc alkohol

    Przez szybe? Gdzie tego ucza? W Szczytnie?

    > badz widac ze oczka ltaja

    cukrzyca. Slyszales o czyms takim?

    > to wte czy w te strone a to juz
    > jest UZASADNIONE podejrzenie i uprawnia ich do dzialania
    > (uprawnialo takze przed pisemkiem)
    >
    > P.

    Po kursach w Szczytnie moze i tak. Debil powinien byl wiedziec ze
    cukrzyca daje efekty jak w pijackim mroku.