  • Data: 2006-01-08 15:42:31
    Temat: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Od: prze <l...@a...va> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > dowodem czego?

    wykroczenia, techniku hotelarski, wykroczenia. A moze jednoczesnie i
    przestepstwa.

    > na zdjeciu widac samochod + rejestracje, nieczytelna fotka
    > mezczyzny dlatego nalezy dokladnie ustalic kto jechal

    ROTFL

    Gadasz jabys byl magistrem wyksztalconym w Szczytnie.

    > wiesz na jakiej zasadzie dziala taki aparat? Bo cos mi sie wydaje ze nie mas
    > pojecia co to w ogole jest,

    NIe ma znaczeia. Od stwierdzenia przestepstwa sa sady a nie debil w
    mundurku.

    > nie ma, jest odpowiedzialnosc za utrudnianie sledctwa a to jest
    > utrudnianiem. Ciekawe co amerykanscy policjani by mi zrobili gdybym odmowil
    > rozmowy
    > ?

    Poszli by na drzewo. Niepodanie informacji do ktorej nie sa uprawnienii
    nie jest utrudnianiem. Na tej zasadzie mozna skazac inzyniera ktory
    ulozyl klawisze w telefonie. Skoro Rysio Siewierski nie potrafi wcisnac
    tak latwo jak by tego sobie zyczyl, to znaczy ze ktos mu utrudnia prace. :-P

    > a mozesz doprecyzowac?

    Samooskarzenie jest niedpopuszczalne w panstwie prawa.

    Chyba ze jest to panstwo prawa gdzie kryminalista moze byc prezesem SN.

    > nie uchyla, a na zatrzymanie posla, sedziego czy prokuratora przy zlapaniu
    > na goracymuczynku zezwala ustawa o nich,

    Wlasnie na goracym uczynku. Zatrzymujac kogos nie wiedza ile ma we krwi
    z gory. To moze nastapic dopiero _po_ naruszeniu immunitetu. Wiec jednak
    Rysio pali ORMOwca.

    > czego Pan Rysiu najwidoczniej
    > nie wiedzial do tego nie trzeba bylo zadnych pism.

    Pisac Rysio to moze do swoich kochanek z melin na Brzeskiej. NIe jest on
    sredniowiecznym feudalem i nie moze nakazywac nikomu to czego prawo mu
    zabrania.