  • Data: 2022-12-05 19:02:59
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale przez kogo uważany, bo jeszcze wyjdzie, że przez Ciebie? :)

    Tak myślałem, że okaże się, że żaden naukowiec nic nie mówił, politycy
    nic nie kazali a tylko zalecali, gospodarka zrujnowała się sama,
    pacjenci ku ubolewaniu wiceministra kraski nie nie chcieli się leczyć, a
    obywatele sami z siebie płacili nieprawne mandaty;) A ponieważ to głupie
    oddolne inicjatywy głupich ludzi więc nie było ku temu żadnych naukowych
    podstaw. Ba - teraz szury próbóją wmówić, że był ponoć jakiś naukowy
    konsensus. haha;)

    > Organizacja jak każda inna. To nie instytucja akademicka a dyskusja nie
    > dotyczy recenzowanej publikacji naukowej.

    Rok temu było inaczej:P Powiedziłeś już naukowcom z WHO i CDC że nie są
    naukowcami?;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!