  • Data: 2022-12-06 00:29:48
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-12-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Tak myślałem, że okaże się, że żaden naukowiec nic nie mówił, politycy
    > nic nie kazali a tylko zalecali, gospodarka zrujnowała się sama,
    > pacjenci ku ubolewaniu wiceministra kraski nie nie chcieli się leczyć, a
    > obywatele sami z siebie płacili nieprawne mandaty;) A ponieważ to głupie
    > oddolne inicjatywy głupich ludzi więc nie było ku temu żadnych naukowych
    > podstaw. Ba - teraz szury próbóją wmówić, że był ponoć jakiś naukowy
    > konsensus. haha;)

    > Rok temu było inaczej:P Powiedziłeś już naukowcom z WHO i CDC że nie są
    > naukowcami?;)

    WHO works worldwide to promote health, keep the world safe, and serve
    the vulnerable. Our goal is to ensure that a billion more people have
    universal health coverage, to protect a billion more people from health
    emergencies, and provide a further billion people with better health and
    well-being.

    What we do - World Health Organization (WHO)
    https://www.who.int

    Widzisz gdzieś, że to wyłącznie instytucja naukowa? To jest organizacja
    zarządzania i standaryzacji na potrzeby zdrowia. Tu zarządza epidemią
    (kryzysem) gdzie jej celem jest ograniczenie epidemii. To, że Szrek z
    Polski uzna, że zmiana nazwy jest wyłącznie polityczna i wodą na młyn
    nadgorliwców poprawnościowych, nie powstrzyma takiej rekomedacji jeśli
    WHO uzna, że przyczyni się to do zwiększenia zainteresowania
    szczepieniami.

    --
    Marcin