  • Data: 2022-12-05 20:17:11
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > MZ nie.

    Twoje zdanie. Moje jest inne. Nie dość, że WHO biorąc pod uwagę tak
    głupie arumenty defacto je legitymizuje. Skoro poważna instytucja
    zmienia nazwę choroby bo małpy się źle kojarzą to powoduje to
    podniesienie głupawego "przesądu" do rangi poważnego argumentu - na tyle
    powiażnego że wonabi poważna instytucja traktuje go poważnie. Więc albo
    podnosisz rangę takiego argumentu, albo obniżasz powagę niby poważnej
    instytucji i jej komunikatów w przyszłości;)

    > Czyli efekt :)

    Niech będzie.

    > Rzepa, GW, RMFFM.

    gazeta.pl, wp, tok fm. Czyli podobnie. Mnie dalej to to razi. Może w
    piśmie tak bardzo nie widać, ale w radiu dalej to słyszę i się jeszcze
    nie przyzyczaiłem.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!