  • Data: 2022-12-05 20:08:05
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo tu są Internety. Ty tez nie potrafisz dyskutować z Robertem, żeby mu
    > nie przysrać od kulsonów i innych, gdy w sytuacji gdybyś nie wiedział,
    > że jest policjantem, to byś prowadził dyskusję zupełnie inaczej,

    No masz rację, ale jego argumentacji nie da się oddzielić od tego że
    jest kulsonem (zresztą sam siębie często przedstawia jako funkcjonarisza
    - u nas coś tam robimy tak). Nie moja wina że typowy kulson jest
    typowy;) No cóż pewnie zdarzają się niesteorytypowe sebiastiany czy
    kulsony, ale zwykle są typowe i ta typowość aż od nich (nomen omen)
    bije:P Uprzedzając - robert nie jest tak zupełnie typowym kulonem. On
    jest elitą i to jest przerażające:P

    > tak jak
    > to robisz z innymi osobami. W Internetach jest potrzeba przysrywania i
    > większość ją ma.

    Ale tu nie chodzi o przysrywanie. Po prostu ponieważ dowiedziałem się,
    że byliśmy ponoć wyjątkowymi chujami to trochę posprawdzałem i wyszło mi
    że my byliśmy umiarkowane chuje, natomiast żydzi w sumie większe. Potem
    zacząłem się zastanawiać nad tym jak powstał i co odpierdala państwo
    izrael i wyszło mi że oni się wiele od niemców nie różnią. I tak
    naprawdę niewiele ma to wspólnego z brunem czy LFC i ich przysrywaniem,
    bo stanowili tylko powód dla którego się tematem zainteresowałem.

    Natomiast rzeczwiście kontrakt z fanatykami stanowi mocny impuls do
    wczytania się w rzeczy w które normalnie byś się nie zapuszczał bo nie
    miałbyś powodu:P Gdyby nie to, że chłopaki mi wmawiali, że jesteśmy
    narodem sprawców bo niektórzy współpracowali z niemcami, to bym się nie
    zastanawiał nad ty że w zasadzie kontynując logike tych panów
    technicznie rzecz biorąc sprawcami holokaustu byli w dużej mierze... tak
    żydzi, ba na pewno byli co najmniej drudzy w koleności jak nie pierwsi.
    Więc skoro tniemy w chuja to tnijmy konsekwentnie;) I tak zostałem
    antysemitą - dopóki żydzi nic do mnie nie mieli (a raczej ja tkwiłem w
    ignorancji co do tego faktu) to generalnie byli mi raczej obojętni -
    trochę się dziwiłem co najwyżej że mamy kraj gdzie ponoć straszny
    antysemityzm panuje mimo, że żyda raczej nikt nie zna więc w sumie co my
    do tych żydów mamy... No ale skoro zostałem wyołany do tablicy jako
    rzekomy chuj... to się tym chujem stałem:P

    > Jak dla mnie, wynika z tego że jesteś antyrasistą semitów a nie
    > antysemitą :)

    Dośc trafna diagnoza;) Tyle że chłopaki się nie zgadzają:P Jestem chuj i
    antysemita:P Tak jak szur, nieszczep i płaskoziemiec:P A i onuca;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!