  • Data: 2022-12-06 05:50:12
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest obiema. Nie sądzą aby ktoś upierał się przy czymś innym.

    Ale powiedziałeś już naukowcom że się mylą? ;)
    > Żadna
    > światowa organizacja, czy prywatna czy pod agendą ONZ nie jest czysto
    > naukowa bo to wynika z faktu bycia organizacją, czyli realizacji różnych
    > statutowych celów. Serio nie rozumiem skąd to Cię tak nagle zaczęło
    > szokować.

    Mnie nigdy nie szokowało, raczej dziwiło mnie że nikt w WHO (będącej
    agendą ONZ) nie dostrzegał polityki;) Ale powiedz kwiatowi, że w WHO to
    organizacji polityczna:P

    > Nie, to się nie nazwywa poprawność polityczna. To może mieć zbieżne
    > manifestacje działań, ale niekoniecznie zbieżne motywy.

    Jeśli coś wygląda jak poprawność polityczna, działa jak poprawność
    polityczna i jest śmieszne jak poprawność polityczna, to jest to
    poprawność polityczna:P

    > Raz, że niekoniecznie zawsze jest to szaleństwo,

    Jest - małpa i murzyn to różne byty:P

    > dwa, że bilans strat i
    > zysków nie musi być wcale niekorzystny,

    Pozwolę sobie mieć inne zdanie. Takie podejście kończy się na tym, że
    medale w zwodach kobiecych zdobywają panie z męskimi jajami a dyskusja o
    tym urasta do rangi dyskryminacji i innych złych rzeczy. Tak się kończy
    legitymizowanie przez poważne instytucje głupot, że zaraz każdy się na
    to powołuje i on też chce. A jak nie to jesteś bigot, rasista czy inny
    diabeł:P

    > trzy, jak mam do czegoś
    > przekonanie to szaleństwem byłoby, abym postępował przeciw temu
    > przekonaniu, robiąc komuś przykrość, tylko dlatego, że ktoś może to
    > odebrać jako poprawność polityczną.

    Wiec idąc za ciosem zgadzasz się dla świętego spokoju na istnienie 64
    płci i odbywanie kary więzienia przez facetów identyfikujących się jako
    kobiety na oddziałach żeńskich? No bo chyba skoro w tak banalnych
    sprawach jak małpy i murzyni skłonny jesteś ustąpić, to nie będziesz
    dyskryminował ludzi w poważnych?:P

    > Nadal racjonalizujesz,

    Bo rozmawiamy o instytucji która z definicji ma działać na poziomie
    racjonalnym.

    > Sugerujesz, że nazwa powinna być gejo sapiens?

    Sugeruję, że nie należy zmieniać nazw chorób bo komuś się małpa z
    murzynem kojarzy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!