  • Data: 2022-12-06 06:11:11
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spodziewam się, że jest olbrzymia szara strefa zarażonych z objawami,
    > gdzie są one z perspektywy codziennego funkcjonowania zupełnie
    > pomijalne, ale zapewne nie są pomijalne transmisyjnie.

    Dziwne byłoby gdyby nie, skoro za pozytywny test dostawałeś pozbawienie
    praw człowieka (na początku na czas nieokreślony wraz z rodziną).

    > może być różnica pomiędzy szczepionym a niezaszczepionym 18-40.

    No tylko że nieszczepieni też generalnie nie umierali. Po prostu dla 409
    latka kowid to była taka grypa. Czasem któryś umierał, ale na grypę też
    czasem umierali.

    > Zresztą, jak już też wcześniej gadaliśmy, te początkowe bardziej
    > drakońskie restrykcje wynikały raz z większej śmiertelności, dwa z
    > niepewności co przyjdzie z kolejną mutacją.

    Początek bym im wybaczył (w sensie restrykcji, nie tego że je
    wprowadzono pozaprawnie). Ale rozmiawiamy o tym co się działo rok temu
    jak wiadomo już było, że to nie ebola domyślano się już że omikron to w
    zasadzie katar, szczepienia po trzech miesiącach mają skuteczność
    homeopatyczną a dalej traktowano niezaszczepionych gorzej niż murzynów w
    stanach niewolniczych i dyskutowano jak ich prawnie dyskryminować.
    Wszystko pod płaszczykiem nauki a jak ktoś mówił, że to nie do końca tak
    jest to był szurem i płaskoziemcom.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!