    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Date: Fri, 2 Dec 2022 17:11:47 +0100
    <gw8ezwosrs3d.19oj2sqvr3pt5$.dlg@40tude.net>
    <tmd5mr$va4$1$Shrek@news.chmurka.net>

    On Fri, 2 Dec 2022 16:30:37 +0100, Shrek wrote:
    > IMHO więcej niż na samego kowida. Ale za to poszli do nieba na naukowych
    > podstawach... A nie wróć - co nauka mówi o dziadku w niebie?

    A nie wiem.

    Tym niemniej - po pewnym czasie w miare bylo widac jaka jest
    smiertelnosc, i ze wielu bezobjawowych.
    Slabsi wymrą, odporni zostaną, a smiertelnosc na poziomie rzedu 1%.

    > Tak samo jak grypy - co najmniej trzy światowe pandemie grypy
    > przeżyliśmy? W tym dwie rasistowskie:P

    Inne czasy byly, inna medycyna.

    Ale ostatni atak grypy z 5 lat temu?

    Grypa wydaje mi sie malo grozna, a czasem jednak smiertelnosc rosnie,
    nie waidomo dlaczego.

    > Jak to szur:P Poczytaj sobie półtora roku wstecz jak tu miejscowi
    > fanatycy pisali, że szczepionki nigdy nie zapobiegały zakażeniom i to
    > jakaś szurska teoria bo od tego są hazmaty a nie szczepionki;) Zresztą
    > czytałes to;P

    Czytalem :-)

    >>> https://www.gov.uk/government/publications/covid-19-
    vaccine-weekly-surveillance-reports

    > Nie wiem. Pewnie każdy rząd "jakoś" współpracuje. Choćby przekazując
    > dane. W końcu to agenda onz, więc skoro ktoś należy do onz to chyba
    > wypada choćby dane przekazać.

    Finasowana chyba jakos bardziej bezposrednio.

    o, ciekawostka
    https://www.gov.pl/web/zdrowie/petycja-w-sprawie-zap
    rzestania-finansowania-swiatowej-organizacji-zdrowia
    -who-oraz-audytu-wszystkich-rekomendacji-wydanych-pr
    zez-ta-organizacje

    > W poprzenim nie było - i to mnie zdziwiło - czyżby się nie udało? Widzę
    > że wyszedł nowy - sprawdzę czy jest.

    Moze byc tez trudno zbadac ... choc jesli odpornosc po starych
    szczepionkach spadala szybko, to jakby latwiej ...

    J.