  • Data: 2022-12-03 07:37:41
    Temat: Re: naukowe podstawy rasizmu;)
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakoś mi to musiało umknąć :)

    Zapomnieałeś już "a powiedziełeś naukowcom że się mylą"?

    > Każda duża organizacja działa też w
    > określonej przestrzeni socjalno-polityczno-administracyjnej.

    Przecież ja to wiem. Pisałem o tym. Ale ja byłem szrem jak pisałem, że
    każdy ciągnie w swoją stronę i koncerny, who, cdc, politycy nie są tu
    wyjątkiem. Jakie było wtedy oburzenie;)

    > Jak WHO twierdzi, zmieńmy nazwę szczepionki, bo jej obecna może powodować
    > niechęć ludzi (niektórych grup) do korzystania z tej szczepionki, to dla
    > mnie jest to racjonalny technicznie argument dużo bardziej niż
    > polityczny.

    Nie - WHO twierdzi, że obecna nazwa jest dyskryminująca. Bo romumiesz
    małpa się z murzynami kojarzy.

    > Argumenty szurów są często tak głupie, że mogą pewnie całkiem skutecznie
    > zniechęcać ludzi, bo przecież to coś od/dla małp.

    A ptasia i świńska im nie przeszkadzała?

    > Jak to się nadal wcale
    > nie żadko zdarza w innym, acz pewnie zachądzącym mocno na szuróoe
    > środowisku, "może Ty pochodzisz od małpy!"

    Kolega kiedyś powiedział do pewnego tempgeo kolesia że jest homo sapiens
    - rzucił się na niego z pięściami:P Nazwę człowieka też powinniśmy
    zmienić bo się komuś z homosiami kojarzy?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!