  • Data: 2007-08-21 19:55:23
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 21 sierpnia 2007 20:49
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fafc4l$1vs$1@inews.gazeta.pl>):

    > Czyli po mundurki wyganiać nie powinny?

    Nie. Nie powinny być spanikowane i zastraszone. Mundurki mundurkami, ale na
    pewno nie powinny tak się zachowywać jak opisujesz.

    > A jeśli nie wiesz? A skąd możesz wiedzieć, czy tego dnia nie wydarzyło
    > się coś w życiu tego dziecka, co spowodowało, że przyszło bez mundurka,
    > i twoje odesłanie nie zrobi mu krzywdy?

    Podejrzewam, że nikt nie jest takim idiotą, żeby odsyłać od razu jak się
    zdarzy raz.

    > A, to podziękowania prosze kierować do komunistycznej szkoły, gdzie
    > chodziło się po korytarzach na przerwach w kółko, a myślenie było źle
    > widziane, a jeszcze gorzej posiadanie własnych poglądów.

    Jakie podziękowania? Przecież wtedy było dobrze... Jak nabroiłem i dostałem
    po dupie to nie szedłem do mamusi bo bym dostał po dupie od niej również.
    Niestety obecna sytuacja to wynik lat 90. Wtedy chodziły do szkoły obecne
    mamusie. Wtedy naród się nauczył, że wszystko wolno i panuje anarchia.

    > Dziękuję za samokrytyke. Sa tez jednak pasjonaci którym nawet niskie
    > uposażenie nie przeszkadza.

    Mówisz o tych co wpadają w pasję ? :D

    > I o ten święty spokój też chodzi.

    No ale napisałaś jakby to była norma krajowa... To wasz lokalny zwyczaj.
    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl