  • Data: 2007-08-22 08:28:12
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Nie powinny być spanikowane i zastraszone. Mundurki mundurkami,
    > ale na pewno nie powinny tak się zachowywać jak opisujesz.

    Powinny. pracodawca tego od nich oczekuje. No i nie wiem, skąd Ci się
    spanikowanie i zastraszenie wzięło.

    > Podejrzewam, że nikt nie jest takim idiotą, żeby odsyłać od razu jak
    > się zdarzy raz.

    Jak to napisał Szerr "mało znasz oświatę" ;-)

    > Jakie podziękowania? Przecież wtedy było dobrze... Jak nabroiłem i
    > dostałem po dupie to nie szedłem do mamusi bo bym dostał po dupie od
    > niej również. Niestety obecna sytuacja to wynik lat 90. Wtedy chodziły
    > do szkoły obecne mamusie. Wtedy naród się nauczył, że wszystko wolno i
    > panuje anarchia.

    Ja chodziłam do podstawówki w latach 80 ubiegłego wieku. Wiele mamuś
    jest ode mnie starszych. Wcale nie było dobrze, nauczyciel psychopata
    mówgł bezkarnie wyżywćc sięna uczniu i nikt ( nawet rodzic ) nie stanął
    w jego obronie. Może teraz odwróciło się w drugą strone, bo dzisiejsi
    rodzice nie chcą, żeby ich dzieci powtarzały ich los.

    > Mówisz o tych co wpadają w pasję ? :D

    To są cholerycy, nie pasjonaci:-P

    > No ale napisałaś jakby to była norma krajowa... To wasz lokalny
    > zwyczaj.

    Nie tylko lokalny, bo o takich praktykach słyszałam od kilku osób
    pochodzących z różnych regionów.

    --
    pozdrawiam
    Justyna