  • Data: 2007-08-21 19:30:53
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 21 Aug 2007 19:25:42 +0200, krys napisał(a)
    w:<news:faf76s$9se$1@inews.gazeta.pl>:

    > Chyba, że jako nauczyciel zacząłbyś mi sugerować, że mam stać i
    > potakiwać, bo nauczyciel ma zawsze rację.

    Na pewno nie. Zawsze jestem gotów wysłuchać racji dziecka i zdania
    rodziców. Oni mogą wiedzieć o dziecku coś, czego ja nie wiem.
    Zastrzegam sobie tylko możliwość pozostania przy swoim pierwotnym
    poglądzie:)

    > Jeśli chodzi o nieufność, nie jest programowa, tylko wyuczona. Kiedy
    > zapisywałam starsze dziecko do szkoły, spytano mnie, do kogo zapisać.
    > Odpowiedziałam, że obojętne, bo przecież wszyscy mają kwalifikacje.

    Też tak nigdy nie zrobię:)

    --
    Quid leges sine moribus?