  • Data: 2007-08-21 19:34:17
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 21 sierpnia 2007 16:56
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faeufr$4mo$2@inews.gazeta.pl>):

    > Na przykład wtedy, kiedy pomagają umrzeć bez bólu.

    No to wtedy też zabijają. Tylko coś innego jest szybsze.

    Poza tym, jak już dziecię zechce zostać lekarzem, to mu to wyjaśnią. Póki
    nim nie zostanie, ma wiedzieć, że ma tego unikać, bo go to zabije.

    > Alkohol, kawa, papierosy, coca cola też są szkodliwe.

    napisałem przecież: Nawet te legalne.

    > A najbardziej
    > szkodliwe jest życie.

    Owszem... Ale pewne rzeczy są szkodliwsze.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl