  • Data: 2007-08-21 19:18:55
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 21 sierpnia 2007 16:45
    (autor krys
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <faetq4$1i4$2@inews.gazeta.pl>):

    > No to w sumie nie wiesz, jak jest.

    Nie wiem czy jest kaucja... Chyba nie. Wiem, że ksiądz głosił, że wypożycza
    darmo....

    > Ale co mnie tak na dobrą sprawę obchodzi, że sąsiada skręca z powodu
    > mojego samochodu? Ma chęć, niech sobie kupi. Ale do jasnej Anielki,
    > niech nie miesza w to całej wsi, gminy, powiatu i państwa.

    No i bosko... Ale skręcanie z samochodu jest cywilne... A skręcanie z
    komunii św. jest już w systemie religijnym. A tam zawiść i inne takie są
    dość niemile widziane. Do tego przekłada się to na zdrowie psychiczne
    dziecka.

    > Ktoś zabronił?

    Bóg. Prawnie zapewne można figurować w rejestrach.

    > Ja tam znam wiele osób, które z Bogiem na pieńku nie mają, ale z
    > instytucją, to i owszem.

    I w imię tego nie praktykuje czyli olewa Boga?

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl