    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurki w szkołach
    Date: Tue, 21 Aug 2007 20:38:21 +0200
    <4...@n...lechistan.com> <fa7ua7$2e7$3@news.onet.pl>
    <fa7urj$obn$1@atlantis.news.tpi.pl> <fa9818$et0$1@news.onet.pl>
    <fa9ucf$kjc$1@atlantis.news.tpi.pl> <faadl0$av9$2@news.onet.pl>
    <faaf9o$hap$1@nemesis.news.tpi.pl> <faakgg$noe$1@news.onet.pl>
    <faamko$1c0$1@atlantis.news.tpi.pl> <faao45$sjb$1@news.onet.pl>
    <faapa3$b2j$1@atlantis.news.tpi.pl> <fabnq0$n2q$2@news.onet.pl>
    <fabstc$5me$3@nemesis.news.tpi.pl> <fac1v4$igd$1@inews.gazeta.pl>
    <fac42s$1mh$1@atlantis.news.tpi.pl> <fac4e7$5a$1@inews.gazeta.pl>
    <facdai$3kj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <vowxtmqfrn9l$.748jtsulozal.dlg@40tude.net>
    <faciad$rta$1@inews.gazeta.pl>
    <8dd6e89sb5bg.1bm79wakrtpms$.dlg@40tude.net>
    <faclj7$cjn$1@inews.gazeta.pl> <facr6f$9uo$1@news.onet.pl>
    <faeunp$68p$1@inews.gazeta.pl> <fafa8h$cs2$1@news.onet.pl>

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Te bez nawyków kapo też.

    Ja takich nie znam.

    > Te o których piszesz (ofiary psychozy strachu) również.

    Ja piszę o psychozie strachu? Gdzie?

    > A kto to diagnozuje? Bo jeśli dziecko kicha to się go do domu nie
    > odsyła....

    Dziecka się w ogóle nie odsyła. Wzywa się rodziców, żeby sobie odebrali.
    I o to własnie chodzi, że się dziecka nie puszcza samopas, po mundurek
    też nie.

    Więc jak dziecko ma dreszcze to nie będę ryzykował
    > diagnozowania grypy....

    I bardzo dobrze, od tego jest lekarz .

    > No i? A jak przyjdzie np. nago i wytarzany w psich kupach, bo uzna że
    > tak jest zabawnie?

    To wezwij rodziców i karetkę psychiatryczną. Wariata nie można puścić na
    ulicę.

    > Zgodnie z prawda...

    A skąd. On przyszedł do szkoły. Wywaliłeś go po mundurek, a potem
    wstawiłeś krechę.

    > No i dostarczyłem... A on go nie nosi... Albo nie ma stricte
    > służbowego, ale pracuje np. w okienku w kasie w banku, a przyszedł w
    > bikini.

    pracodawca ma prawo nie dopuscic do pracy pracownika bez odzieży
    roboczej. Może wrzepić naganę, a przy szczególnym uporze rozstać się z
    pracownikiem, który robi łaskę, że się dostosuje do umowy, którą
    podpisał. Uczeń nie jest pracownikiem, taka drobna różnica.

    > Tak samo jak uczeń... W czasie zajęć czy pracy mam zapewnić
    > bezpieczeństwo i higienę....

    No to zapewnij. Uczeń jest pod Twoją opieką, pracownik z reguły jest
    pełnoletni. No i co ma wspólnego bezpieczeństwo i higiena z mundurkiem
    (zwłaszcza wymermolonym i niepranym)?

    --
    pozdrawiam
    Justyna