  • Data: 2007-08-21 18:49:50
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):

    > Jak ,,za to''? Przecież mówię że to świetliczanki są spanikowane i
    > zastraszone.

    Czyli po mundurki wyganiać nie powinny?

    > No to generalizujesz teraz. Oczywiście jeśli wiem, że dziecko przyszłe
    > do szkoły bez mundurka jest niedorozwinięte i stwarza sobie zagrożenie
    > i nie można za żadne skarby pozwolić mu zostać sam na sam z ołówkiem,
    > bo popełni przy jego pomocy samobójstwo, to postępuję inaczej.

    A jeśli nie wiesz? A skąd możesz wiedzieć, czy tego dnia nie wydarzyło
    się coś w życiu tego dziecka, co spowodowało, że przyszło bez mundurka,
    i twoje odesłanie nie zrobi mu krzywdy?

    > Ano niestety. Problem jest z powodu bardzo źle wychowanego pokolenia
    > obecnych mamuś i tatusiów oraz ogólnospołecznej nagonki i psychozy
    > strachu.

    A, to podziękowania prosze kierować do komunistycznej szkoły, gdzie
    chodziło się po korytarzach na przerwach w kółko, a myślenie było źle
    widziane, a jeszcze gorzej posiadanie własnych poglądów.

    > Do tego dochodzi bardzo negatywna selekcja do zawodu, bo za
    > 800-1200zł pracować idą głównie nieudacznicy nie potrafiący załapać
    > się gdzie indziej.

    Dziękuję za samokrytyke. Sa tez jednak pasjonaci którym nawet niskie
    uposażenie nie przeszkadza.

    > Wirtualną...

    Ale wtedy to ich problem. Szkoła ma wolne od opieki.

    > Dla świętego spokoju zbieramy podobne oświadczenia, jak piszesz, w
    > temacie, że uczeń może wrócić sam z wycieczki...

    I o ten święty spokój też chodzi.

    --
    pozdrawiam
    Justyna