  • Data: 2007-08-21 08:05:57
    Temat: Re: mundurki w szkołach
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek, 21 sierpnia 2007 09:46
    (autor Szerr
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <18a4gmdlr649q$.dcmzs0qlw850.dlg@40tude.net>):
    > Jak to nie ma żadnego systemu przymusu? Wydaję polecenie (jest to akt
    > władztwa zakładowego, nie prośba), w razie potrzeby określam konsekwencje
    > jego niewypełnienia. I stosuję je!

    Jakie konsekwencje? Ocen nie możesz kształtować na podstawie czynników
    innych niż wiedza (to, że czasami nauczyciele to robią, to inna bajka), a
    innych metod przymusu nie ma.

    Miałem dwa przypadki sfałszowania przez ucznia dokumentacji szkolnej w dwóch
    różnych szkołach. Obydwa skończyły się na reprymendzie ustnej udzielonej
    uczniowi oraz... nauczycielowi. Okazuje się, że nauczyciel nie może wyjść
    na 5 minut do toalety bez dziennika, bo jak uczeń-przestępca skorzysta z
    okazji to wina jest nauczyciela, który nie dopilnował.

    Dodatkowo Dyrektor w jednej ze szkół stwierdził, że nie wolno nawet
    publicznie takich fałszerzy wymienić, bo musi być gradacja kar i za 2 czy 3
    razem można... Zresztą co to dla kara dla ucznia, że dostanie opierdol albo
    nawet wymienią go na apelu na koniec roku... Nawet obniżone zachowanie nic
    nie zmienia, jeśli dziecko nie boi się mamusi/tatusia.

    W obecnej szkole winny jest nauczyciel...

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    a...@e...com.pl w...@l...pl