  • Data: 2003-08-11 17:33:24
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Melomanka" <m...@b...autograf.pl> napisał w wiadomości
    news:1cpcvsix0vr8x.dlg@unikatowy.adres.e-maill...

    > Przecież napisał ojciec o czym napisał ten chłopak.

    No zacytował parę tekstów. I?

    > Może nie tak dosłownie,ale wiadomo o co chodziło.

    Aaaa... Tak 'wiadomo'? Tak samo 'wiadomo' jak 'wiadomo', że każda nieco lżej
    ubierająca się kobieta to zdzira, tak samo, jak 'wiadomo', że "każdy pijak
    to złodziej i każdy złodziej to pijak"?

    Z uwagi na tematykę tej grupy ja bym proponował trzymać się podanych
    faktów - a nie mitów, domysłów, kobiecej intuicji, stereotypów i innych
    bzdur.

    Na ducha ustawy też proszę się nie powoływać, bo ja w duchy nie wierzę ;-P

    > Okres szleństw raczej mam za sobą.

    Czyli dobrze zgadłem ;-P

    [ciach]