  • 1. Data: 2003-08-08 17:00:34
    Temat: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    Mam pilne pytanie z zycia wziete - 17-18-to latek wypisuje namolne maile i
    smsy do mojej 13,5 letniej corki - w stylu "caly czas mysle o tobie" ,
    "kocham cie" , "jaka jestes wspaniala" , "chcialbym byc z toba" , "przemysl
    to" itp, itd. Czy mozna cos (prawnie) zrobic z takim delikwentem bo mimo
    uwag, nie chce sie odczepic.
    Nie chce rowniez aby doszlo z mojej strony do rekoczynow bo moglbym goscia
    uszkodzic....
    Pzdr.

    --
    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 2. Data: 2003-08-08 17:40:03
    Temat: Re: molestowanie ? (nieletnia) - pilne
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
    > Mam pilne pytanie z zycia wziete - 17-18-to latek wypisuje namolne maile i
    [..]

    A córka prosiła Cię o interwencję albo skarżyła się na niego?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 3. Data: 2003-08-08 17:45:42
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    A co to ma do rzeczy ?
    Dzieci w tym wieku sa wyjatkowo lekkomyslne i podatne na wplywy aby ocenic
    skale zagrozenia.

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bh0n8t$mdr$1@news.onet.pl...
    > A córka prosiła Cię o interwencję albo skarżyła się na niego?

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep dialup w Warszawie
    Uzytkownik/haslo: ppp/ppp

  • 4. Data: 2003-08-08 18:01:06
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
    > A co to ma do rzeczy ?

    Wszystko. Jeśli nie prosiła Cię o interwencję to po co się wpieprzasz?

    > Dzieci w tym wieku sa wyjatkowo lekkomyslne i podatne na wplywy
    > aby ocenic skale zagrozenia.

    Jakiego zagrożenia?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza

  • 5. Data: 2003-08-08 18:15:16
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    Ale z ciebie kretyn. Albo jestes gowniarz ktoremu sie nie podoba jak rodzice
    za duzo sie "czepiaja", albo nie masz pojecia co to jest odpowiedzialnosc za
    kogos... albo jedno i drugie.
    Jak nie masz nic do powiedzenia z punktu oceny prawnej sprawy ktora opisalem
    to powstrzymaj sie od jakichkolwiek komentarzy.

    http://www.komrel.net - Twoj Serwer Sukcesu!

  • 6. Data: 2003-08-08 18:38:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
    > Ale z ciebie kretyn. Albo jestes gowniarz ktoremu sie nie podoba jak rodzice
    > za duzo sie "czepiaja", albo nie masz pojecia co to jest odpowiedzialnosc za
    > kogos... albo jedno i drugie.

    A może jestem po prostu normalny a Ty zdrowo pierdolnięty jeśli w tak
    ordynarny sposób wpieprzasz się w życie osobiste swojej 14 letniej córki?
    Nie nauczyli Cię Twoim rodzice, że dzieci do 7 lat się wychowuje, do 14 uczy,
    a potem trzeba się stać ich przyjaciółmi?
    Miałeś 13 lat by wpoić córce tyle rzeczy by być spokojnym o to, że myśli co
    robi i masz jeszcze szansę by ją jeszcze uczulać na różne rzeczy.
    Po jakimkolwiek takim ordynarnym numerze nigdy już tej szansy nie będziesz miał.

    > Jak nie masz nic do powiedzenia z punktu oceny prawnej sprawy ktora opisalem
    > to powstrzymaj sie od jakichkolwiek komentarzy.

    Poza prawem istnieje jeszcze coś takiego jak przyzwoitość.
    A Twoje traktowanie córki jest dla mnie oburzające i podłe.

    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700.htm

  • 7. Data: 2003-08-08 18:50:58
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Użytkownik "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A co to ma do rzeczy ?
    > Dzieci w tym wieku sa wyjatkowo lekkomyslne i podatne na wplywy aby ocenic
    > skale zagrozenia.

    Moim zdaniem to akurat wazne. Inna sprawa jezeli Twoja corka rowniez sle do
    niego podobne listy, lub daje mu powody by takie pisal, a inna jezeli
    faktycznie sobie tego nie zyczy i prosi Cie o pomoc. W pierwszym przypadku
    musisz zrozumiec ze 13 lat to nie przelewki i na milosc nie ma rady :) W
    drugim przypadku porozmawiaj z jego rodzicami, to przewaznie zalatwia
    sprawe.

    Sebasto

  • 8. Data: 2003-08-08 18:53:02
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    Ok, zycze ci wobec tego aby twojej 13letniej corce (jesli taka masz bedziesz
    mial lub nie bedziesz mial w ogole), za twoimi plecami ktos w glowie
    zawrocil a moze i bachora zrobil. Procz wychowania, tlumaczen i persfazji
    jest jeszcze cos takiego jak kontrola i odpowiedzialnosc, zeby pozniej nie
    obudzic sie z reka w nocniku, zwlaszcza ze 13 latek/latka nie potrafi
    czasami logicznie postepowac - zwlaszcza w kwestii zbyt wczesnych zwiazkow.
    I nie mow mi o przyzwoitosci (ktorej sam nie posiadasz). Prosilem o
    konkretna rade prawna a nie prywatne opienie sfrustrowanego czlowieczka.
    Temat ten uwazam w twoim wydaniu za zakonczony, i czesc.

  • 9. Data: 2003-08-08 19:01:51
    Od: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>

    "Sebasto" <s...@w...pl> wrote in message
    > faktycznie sobie tego nie zyczy i prosi Cie o pomoc. W pierwszym przypadku
    > musisz zrozumiec ze 13 lat to nie przelewki i na milosc nie ma rady :) W
    > drugim przypadku porozmawiaj z jego rodzicami, to przewaznie zalatwia

    Nie mam pewnosci (nie bede jej szpiegowal) czy corka sobie tego zyczy czy
    nie. Moze ja to rajcuje, ale nigdy nie wiadomo jak daleko moze sie posunac
    ta druga (starsza) strona i jak silny moze miec wplyw na dziecko.
    Jesli dziecko (13 lat to dziecko) nie potrafi sobie poradzic z miloscia, to
    z pomoca a nawet interwencja powinien przyjsc rodzic a nie po fakcie
    postawic oczy w slup.
    Pozniej sie wszyscy dziwia dlaczego dzieci rodza dzieci, popelniaja
    samobojstwa za nieprzemyslane kroki - i oczywiscie zaraz jest pytanie "A
    GDZIE BYLI RODZICE !?"

    Owszem, moze lepiej zajac sie praca, kariera, czymkolwiek innym byle nie
    dzieckiem.... Przeciez ona juz dorosla, NO NIE ? Zalosne ! Niech sobie
    jeszcze posiedzi godzinami w necie (czacie) w kafejce u kolezanki - przeciez
    to niegrozne...

  • 10. Data: 2003-08-08 19:11:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik news napisał:
> [...]
    > mial lub nie bedziesz mial w ogole), za twoimi plecami ktos w glowie
    > zawrocil a moze i bachora zrobil. Procz wychowania, tlumaczen i persfazji

    1. Bez wątpienia "za moimi" plecami ktoś jej zawróci w głowie, bo nie mam
    zamiaru kontrolować jej miłości, wystarczy mi sprawdzanie w jakim towarzystwie
    się obraca.
    2. Wierzę, że będę wiedział na jakim stopniu seksualnego rozwoju jest moje
    dziecko. I jeśli dostrzegę, że moją córkę interesują sprawy łóżkowe to
    myślę, że zrozumie jaki rodzaj seksu jest bezpieczny w jej wieku i jak się
    zabezpieczać nie tylko przed ciążą, ale i przed tym czego jeszcze nie chce,
    do czego nie dorosła.

> [...]
    > obudzic sie z reka w nocniku, zwlaszcza ze 13 latek/latka nie potrafi
    > czasami logicznie postepowac - zwlaszcza w kwestii zbyt wczesnych zwiazkow.

    Nie. To nie problem w nastolatkach to problem w Tobie, w tym, że nie potrafisz
    się pogodzić, że Twoje dziecko już dorasta i ma prawo do swoich miłości, swoich
    uniesień, radości, upadków i smutków nie związanych z Tobą.

    > I nie mow mi o przyzwoitosci (ktorej sam nie posiadasz).

    Jakaś pomroczna kula ?

    > Prosilem o konkretna rade prawna a nie prywatne opienie sfrustrowanego
    > czlowieczka. Temat ten uwazam w twoim wydaniu za zakonczony, i czesc.

    Prawnie to Ty temu chłopcu nic nie możesz zrobić, za to Twoje zapędy
    są z jednej strony śmieszne i żenujące z drugiej "bo mógłbym gościa
    uszkodzić..." porażające.
    Do jakiego wieku córki chcesz uszkadzać jej wybranków lub szczuć ich policją?
    A może męża też jej będziesz wybierał ?

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/hipnoza