  • Data: 2012-09-23 14:29:16
    Temat: Re: mieszkanie, -wej?cie w posiadanie
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-09-23 14:10, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie spotkałem sie w jakiejkolwiek ustawie ścisłego określenia -
    > przykładowo 72 godziny.

    Ja gdzieś spotkałem się z tym, ze dziki lokator nabywa prawa posiadacza
    mieszkania dopiero po 1 miesiącu zamieszkiwania. Niestety nie mogę
    znaleźć podstawy prawnej tego (a i każdego innego) terminu.
    A MZ taki termin powinien być zakreślony bo w przeciwnym razie doszłoby
    do opisywanych przeze mnie absurdów- ktoś w jakikolwiek sposób dostaje
    się do twojego mieszkania, zaczyna w nim mieszkać (cokolwiek to miałoby
    w sensie prawnym znaczyć) i już jest chroniony jako jego jego posiadacz
    (nawet choćby działał w złej wierze).
    Toż w tej sytuacji strach całą rodziną z domu wychodzić;-)