  • Data: 2009-02-16 11:07:11
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    s...@p...onet.pl pisze:
    > Na dobre rady to juz troche za pozno...
    Lepiej pozno niz wcale, powiedzialzyd spoxniajac sie na
    pociag;)
    > 1. Miałem zaswiadczenie o tym ze pan/pani X wykupila
    > mieszkanie i przeksztalcila je na wlasnosciowe i tam nie
    > bylo slowa o powierzcni tylko o lokalizacji YZ..
    Dziwne bo widzialem takie zaswiadczenie i owieżchnia to
    podstawowa był informacja.
    > 2.Czepiajac sie to mozna sie zastanowic na jakiej
    > podtawie notariusz wpisal powierzchnie mieszkania do aktu
    > notarialnego?!
    Na tej samej podstawie jak Ty zaliczkowales umowe przedwstepna.
    > powiniena sprawdzic dokumenty nie?!
    No :)
    > 3.Nie to jest przedmiotem mojego pytania. Prosze o
    > odpowiedz na postawione pytanie a nie o dobre rady.
    Podstawą transakcji jest dokument ze spółdzielni
    stwierdzający powierzchnię mieszkania a nie twierdzenie na gębę.

    Czasami bywa tak ze lokal nie ma komorki lokatorskiej w
    piwnicy, a w lokalu znajduje sie slepe pomieszczenie okolo
    2-4m2 i SM nie wlicza tego w metraż mieszkania tylko
    traktuje jak piwnice, a wlasciciel przy sprzedaży wlicza to
    na poczet powierzchni mieszkalnej. I jest spór ale do
    rozwiazania na niekorzysc właściciela.
    Może coś takiego ma miejsce u Ciebie.
    > oczywiscie dziekuje przedmowcy za wypowiedz. :)
    Proszę bardzo :)
    --
    Krzysiek