  • Data: 2009-02-16 12:46:33
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    <ciach>

    > Czasami bywa tak ze lokal nie ma komorki lokatorskiej w
    > piwnicy, a w lokalu znajduje sie slepe pomieszczenie okolo
    > 2-4m2 i SM nie wlicza tego w metraż mieszkania tylko
    > traktuje jak piwnice, a wlasciciel przy sprzedaży wlicza to
    > na poczet powierzchni mieszkalnej. I jest spór ale do
    > rozwiazania na niekorzysc właściciela.
    > Może coś takiego ma miejsce u Ciebie.
    > Proszę bardzo :)

    lokal ma piwnice...wieksza niz 2m^2 i ona nie zostala wliczona do powierzchni
    calkowitej ( w akcie sa wyliczone pomieszczenia skladajace sie na laczna
    powierzchnie)

    nie ma zadnej komorki lokatorskiej, ani podobnych wynalazkow...

    wg. mnie poprostu wlascicielowi "wydawalo" sie ze ma 50m ( okragla cyfra itd...)
    i takie dane podal sobie ( wierze w uczciwosc ludzka i nie chce mowic ze celowo
    zawyzyl wielkosc lokalu)...
    skoro jednak po weryfikacji dokumentow wynika ze lokal jest mniejszy niz w
    ogloszeniu i w akcie notarialnym poprostu czuje sie oszukany.
    Chcialbym otrzymac zwrot pieniedzy w kwocie rownowazacej wartosc tych 2m lub
    dochodzic swoich praw z racji nie wywiazania sie przez sprzedajacego z umowy
    przedwstepnej gdzie deklarowal ze sprzeda mi lokal o powierzchni 50m^2.