  • Data: 2009-02-16 14:55:33
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: stoowa <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie zauwazylem wczesniej wypowiedzi pomiedzy miomi "wypocinami"...
    > Dziwne bo widzialem takie zaswiadczenie i owieżchnia to
    > podstawowa był informacja.

    na moim nie ma.

    > Na tej samej podstawie jak Ty zaliczkowales umowe przedwstepna.

    ja zaliczkowalem patrzac w akt notarilny. Piszac ten akt notariusz
    powinien przepisywac dane z jakiegos dokumentu ?! czy sie myle?

    > Podstawą transakcji jest dokument ze spółdzielni
    > stwierdzający powierzchnię mieszkania a nie twierdzenie na gębę.

    nie bylo na gebe...Mialem przed oczyma akt notarialny potwierdzajacy
    dane nieruchomosci zawarte w ogloszeniu. Za cos chyba sie kurde placi
    notariuszowi i posrednikowi?!