  • Data: 2009-02-16 14:03:20
    Temat: Re: Rekojmia za wady prawne przy zbyciu nieruchomosci
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Twój notariusz Ci wytłumaczy (chroniąc swój własny [...]), bo ja nie wiem.

    Sprzedający mógł nie pamiętać, bo go ostatnio głowa boli.
    Lub ma te 50 m2 na wyliczeniach opłat eksploatacyjnych, za smieci, wodę, CO.

    No chyba, ze data zaświadczenia jest świeżo sprzed umowy przedwstepnej.
    JaC

    -----

    > Mniejsza powierzchnia rzeczywista niz deklarowana przez sprzedajacego moze byc
    traktowana jako wada prawna?