  • Data: 2009-02-16 20:24:39
    Temat: Re: Rekojmia za wady prawne przy zbyciu nieruchomosci
    Od: stoowa <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof 45 pisze:
    > Dokładnie, nie dajmy sie zwariować, on Ciebie IMHO chce skubnąć na 2m
    >
    > Ciekawe jaki metraz by podał jak by lokal miał 48m a w papierach tkwił
    > by zapis o 50m
    >
    > Niech na spokojnie z Tobą najlepiej jeszcze z tym posrednikiem wykona
    > pomiary, tj 15-max 20 min i po robocie, wszystko sie wyjaśni.

    no rozmawialem dzis z posrednikiem i laskawie jest sklonny rozwiazac
    umowe kupna...
    ja podpisalem przedwstepna umowe w formie aktu notarialnego i dalem
    zadatek. czyli wg mnie powinienem otrzymac nie tylko zwrot poniesionych
    kosztow ( prowizja posrednika, notriusz itd) ale takze 2x zadatek...a na
    to jednak juz nie chce sie zgodzic sprzedajacy mieszkanie ani posrednik...

    ps.
    pomiary juz robilem... mnie wyszlo ze mieszkanie ma 47,5m... czyli
    zakladajac blad pomiaru itd. dane ze spoldzieli sa prawdziwe... 48m... a
    nie wyssane z palca 50...