  • Data: 2009-02-16 06:29:49
    Temat: Re: kupno mieszkania
    Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładnie, powinno zapłacić za tyle ile jest na przydziale.
    > Mnie teoretykowi wydaje sie że zanim podpisze umowe
    > przedwstępną widzę papier "przydział na lokal mieszkalny"
    > lub coś co stwierdza że dany lokal o takiej powierzchni i
    > jest własnością pana/ni X,
    >
    > --
    > Krzysiek

    Na dobre rady to juz troche za pozno...
    1. Miałem zaswiadczenie o tym ze pan/pani X wykupila mieszkanie i przeksztalcila
    je na wlasnosciowe i tam nie bylo slowa o powierzcni tylko o lokalizacji YZ..
    2.Czepiajac sie to mozna sie zastanowic na jakiej podtawie notariusz wpisal
    powierzchnie mieszkania do aktu notarialnego?! powiniena sprawdzic dokumenty nie?!
    3.Nie to jest przedmiotem mojego pytania. Prosze o odpowiedz na postawione
    pytanie a nie o dobre rady.

    ps.
    oczywiscie dziekuje przedmowcy za wypowiedz. :)