  • Data: 2012-08-09 14:14:23
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: "Ajgor" <n...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości

    > Nie zainstalować, tylko skompilować. Za to Windows jest
    > tak profesjonalny, że kompiluje sam, bez kompilatora ;-)

    Na windowsa dostaje sie programy gotowe. Skompilowane.
    Kompilator nie jest potrzebny. Nie potrzebna jest jakakolwiek wiedza zeby
    zainstalowac cokolwiek.
    Pamietam, jak mialem linuksa i zagladalem na fora linuksowe. Wiekszosc pytan
    dotyczyla tego,
    jak zainstalowac jakis program :) I malo kto rozumial odpowiedzi :) Bo rozni
    "eksperci" pisali jezykiem, ktory dla nich byl zrozumialy, a dla kogos
    poczatkujacego mogli by rownie dobrze odpisac po chinsku :)
    W Windowsie dostaje narzedzie, i od razu je uzywam. Bez niepotrzebnego
    uczenia sie, jak je wogole uruchomic.
    Osobiscie mam jakas tam wiedze. Siedze w kompuetrach od ponad 20 lat, i to
    nie w grach, tylko w bardzo zaawansowanych rzeczach.i kompilowanie, czy
    nawet pisanie wlasnych programow nie jest mi straszne. W kilku jezykach.
    Wiec dla mnie to zaden problem. Ale uzytkownik, ktory nie zna sie na
    zaawansowanych funcjach systemu, w Windzie da sobie rade, a w linuksie nie.
    Chyba, ze dostanie gotowy z zainstalowanym wszystkim, co chce :)