  • Data: 2012-08-09 14:32:42
    Temat: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.08.2012 13:57, Ajgor pisze:

    > I znow "argument" pokazujacy, ze wlasciwie nie wiesz, co powiedziec, i
    > zuwasz slowa klucza :)

    Przestań, proszę, bełkotać. Tak się zapieniłeś, że nawet język polski
    cię opuszcza...

    I nadal kłamiesz - co to niby za tajemne operacje, których ja nie mogę
    zrobić, hmm?

    > Uzytkownicy powinni miec WYBOR czy chca miec czy nie. Jak nie bede chcial,
    > zeby mi zona przegladala poczte, to mam taka mozliwosc,
    > ale jak nie mam nic do ukrycia, to nie bedzie mi system dyktowal, co mam
    > robic.

    Użytkownicy nie są od tworzenia polityki bezpieczeństwa.

    > Nie uzywam SPECJALNIE polskich znakow z prostego powodu. Setki razy ktos mi
    > odpowiadal, i sam mial skopane kodowanie, i pozniej wlasnych podtow nie
    > moglem odczytac :)

    Bo masz skopane, "fachowcu inaczej".

    > Do grup newsowych w ogole nie uzywam programu pocztowego. No.. pocztowego,
    > ale nie tego samego co do poczty :)

    Nieistotne. Nie umiesz skonfigurować.

    > Kolejny rzeczowy argument pokazujacy niewiedze :)

    Twoją. Fakt.

    > O i kolejny.

    No niestety. Ale to nie moja wina, że piszesz nieprawdę.

    > A tu zaczyna sie obrazanie. Jak nie ma sily argumentu to jest argument sily.
    > Agresja ZAWSZE jest objawem slabosci :)

    Mhm, czyli napisanie, że ktoś bełkocze, tylko dlatego że nie rozumiesz
    nieco bardziej złożonego tematu, to nie jest obrażanie, hmm?
    Fascynujące, panie Kali.

    > Aha.. te grupy ogladam pod systemem uruchomionym pod systemem :) Mam
    > jednoczesnie na jednym komputerze dwa windowsy odpalone.

    I najwyraźniej żadnego nie potrafisz poprawnie skonfigurować.

    > Siodemke i XP-a. Wiesz w ogole ze tak sie da? To tak dla zabawy :)

    Wow. Ale wyczyn. Odpal jeszcze pod tym dwie kopie różnych linuxów, to
    pogadamy.

    Wirtualizacja jest sprawą raczej trywialną, więc nie zaimponujesz mi
    "sztuką", którą z nudów opanowałem w jedno leniwe popołudnie.

    > I tu Cie zaskocze. Ja w ogole nie uzywam "jedynie slucznego" oprogramowania.
    > Nie uzywam ani outlooka, ani Internet explorera.
    > I kazdemu je odradzam. Uwazam je za zle :) Nawet nie mam ich

    I to samo dotyczy reszty tego produktu.
    [ciach]

    > Eh ten uniwersalny pusty argument :) Poszukaj. Znajdziesz. Tylko trzeba
    > chciec.

    Nie będę odwalał roboty za ciebie. Masz argument - to do przestaw. W
    całości i w sposób weryfikowalny.

    [ciach]

    > Noo... Teraz Ty klamiesz. I w przzeciwienstwie do Ciebie ja Ci to udowodnie
    > :)
    >
    > 1. Najpierw rozpakowac - pierwsza komenda - tar (z parametrami. na przyklad
    > xvzf)
    > 2. Wejsc do rozpakowanego folderu - druga komenda - cd folder
    > 3. Odpalic plik ustawiajacy kompilacje - trzecia komenda - ./configure
    > 4. Odpalic wlasciwa kompilacje - czwarta komenda - make
    > 5. No i dotarlismy do instalacji wlasciwej - piata komenda - make install
    >
    > Pomyliles sie o 150% :) Klamczuszku.

    Spryciula... Żebyś tak znał się na komputerach jak na kłamaniu, to
    mógłbyś własny system napisać. Jak ktoś nie śledzi uważnie wątku to nie
    zauważy "detalu", jaki pominąłeś - mianowicie kontekstu porównania
    MC/TC. Kroki 1-2 robi się w MC, krok 3 jest często opcjonalny.

    > Linuks musi miec nawet wbudowany kompilato GCC, zeby w ogole moc cos na nim
    > zainstalowac :)

    I znowu brednie wypisujesz.

    GCC jest po to, żeby można było coś skompilować. Jeśli instalujesz
    binarne pakiety - jest zbędny.

    > OK. Konczmy ta nierowna walke. Nie lubie kopac lezacego :)

    A ktoś ci każe się kopać? I mógłbyś przestać kwiczeć?